23 Mart 2015 Pazartesi

Günaydın Pazartesi...


Pazartesi sendromu gibi bir olayım yok benim. Ama olanları anlıyorum, hele de haftada 6 gün çalışanlar için yoksa da olmalı bence. Ben kendi işimizde çalıştığımdan biraz daha rahatım en azından 09:00 da değil de 10:00 da başlayabilirim iş gününe.

En sevdiğim pratik kahvaltılardan biri ise yoğurtlu mısır gevreği üzerine kırmızı meyvelerdir benim. Pek sür insanı olduğum söylenemez o yüzden de yoğurt bu durumlarda imdadıma koşar...
Granola mısır gevreğine göre daha iyi bir seçenek ama ülkemizde biraz pahalı bence yakında ev yapımı granola tarifi vereceğim.
Kellogs Granola çıkmış bu arada ben denemedim ama deneyen varsa beni bilgilendirsin. Ben ülker çikolatalı denedim, harikaydı...

Çabuk ama lezzetli kahvaltı için..

Malzemeler;
  • 3 Yemek kaşığı mısır gevreği (ben kellogs kırmızı meyveli tercih ediyorum)
  • 3 Yemek kaşığı çırpılmış yoğurt
  • 2 Tatlı kaşığı dondurulmuş yaban mersini
  • 1 Tatlı kaşığı bal
  • 1 Çay kaşığı vanilya özütü
Yapılışı;
  • Dondurulmuş yabanmersini 1 gece önceden 1 süzgeç içinde bir kapta beklenir suyu aksın diye
  • Yabanmersinin suyu ve yoğurt birlikte çatalla çırpılır, vanilya özütü eklenir ve karıştırılır
  • Bir kaba mısır gevreği yada granola alınır
  • Üzerine önce yoğurt dökülür
  • Ardından süzgeçte kalan yabanmersinleri dökülür
  • En üste bal eklenir
Ve filtre kahve yanında 5dk harika bir kahvaltıyla güne başlanır....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder