9 Haziran 2015 Salı

Chia Pudding Tarifi

Ne zamandır instagramda görüp bende mi denesem derdim ama bir fırsat olmadı... 
Fiyatı pahallı ama bir o kadar da sağlıklı olan Chia Tohumu, heryerde bulunmuyor, ben sipariş ettim ve aynı gün hazırladım puding'i.
1 gece önceden hazırlayıp üzeri kapalı olarak dolaba kaldırmanız ve ertesi gün öneriliyor ki tohumlar sıvıyla birleşince iyice şişsin...
Ben en basit halini yaptım denemek için ama ilerleyen günlerde daha gelişmişlerini denemeye kararlıyım.
Ben sevdim, umarım sizde seversiniz...

Malzemeler 2 Porsiyon içindir;

•2 Cup Hindistan Cevizi sütü(isterseniz badem sütü de olur)
•1/4 Cup Chia Tohumu
•1 Yemek Kaşığı Bal
•1 Çay Kaşığı Vanilya Özütü

Süslemek için hangi meyveleri seviyorsanız kullanabilirsiniz...

Yapılışı;

•Tüm malzemeler karıştırılır, kaplara bölünür ve üzeri kapatılarak kaplara boşaltılır.
•Sabah hafif donmuş olarak çıkacaktır, üzerini meyve ile süsleyip yemenizi tavsiye ederim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder