17 Aralık 2014 Çarşamba

Dandin Bakery...

eskiden okul kırınca kimse görmesin diye karşıya geçelim derdik arkadaşlarla, bizim karşısı Avrupa yakası...
arabayı park ettik Harem'e atladık vapura indik Sirkeci'de... 
Eminönüne yürürken kafamı kaldırdığımda Istanbul'u tekrar tekar sevdim, tekrar aşık oldum şehre.
Mısır çarşısına girelim azıcık rengarenk tezgahları gezelim, azıcık bişeyler atarız ağzımıza, baharatları alır dizeriz evde raflarımıza... aman dikkat öyle lokumlar varki benim gözüm döndü bir ara, güllüsü nanelisi ve daha önce denemediğim susamlısı...nedir o öyle, bana kilolarca paketle amca diyesim geldi...
hadi kaçalımda bişeyler yiyelim dedik ordanda gideriz Karaköy'e içeriz kahvemizi...
Karaköy benim tam gönlüme göre olmuş, tam istediğim mekanlar, tam saatlerce mutfakta pişirip sonrada yiyenlerin yüzlerindeki ifadeyle mest olmayı istediğim mekanlar...
işte bunlardan bir tanesine Instagram da rastlamıştım günler önce 'Dandin Bakery' sade, şık, elegance, lezzetli ve keyifli...başka ne alırdınız??? 
herşey tam olması gerektiği gibi; ekler hamurundan marzipanli tatlısı, fransız kremalı kırmızı meyveli bezesi, tereyağ kokan lavantalı kurabiyesi...
ve sıcacık lattesi...
gidin ve benim içinde aklımda kalan beyaz çikolatalı brownie'den yemeden dönmeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder